ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Glöm dom som glömde dig ~

2013-12-09 22:20:21 / 2 kommentarer ..


Måndagkväll och jag sitter och har ångest över att jag har tid hos tandläkaren imorgon strax innan 11. 
Ska kliva upp halv 7 och följa med brorsan till bussen runt halv 8 för att förhoppningsvis kunna fota efteråt om det är någorlunda fint ute. Håller tummarna på att det går som planerat nu då! 
 
Har inte gjort ett dugg idag utom att ha spelat med brorsan, duschat och sett Dumma mej 2 med mamma. 
Nästan pinsamt hur trista mina dagar är, haha.. 
 
Nåja, snabbt inlägg för nu ska jag kasta mig i sängen och se nå skit på datorn.  :* 
 
/ Sandra

Kommentarer

Tack för din kommentar. Fin blogg du har:) hoppas att du får en bra morgondag!

2013-12-09 23:26:11

Älskar Dumma mej :D

Svar: Haha ja, jag med! :D
assurance.blogg.se

2013-12-10 00:51:39
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback