ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

I wish everyone knew how much of a lying piece of shit you are.

2013-12-08 13:40:22 / 4 kommentarer ..


Sataan vad det snöar ute. Som om det inte räckte med den snö som fanns, gah. 
Ska bli kul att se vilken dag det går att dra med kameran ut utan att det ska komma 300 snöflingor på linsen. 
 
Anywaaay. Helgen har nästan varit dom tråkigaste dagarna i mitt liv tror jag. 
Fredagen spelade jag och brorsan playstation och såg Idol, han slocknade runt 9 redan och jag satt vid datorn efter (som den nörd jag är). 
Igår bakade vi lussebullar och spelade playstation och på kvällen kollade vi massa klipp på youtube. Filip somnade runt tolv, ville ha sällskap så min andra halva kom hit en sväng så vi satt och garva till massa klipp på instagram, pratade om allt möjligt och fikade. Blev ensam strax innan 2 så då va det raka vägen till datorn för att se film. 
Ooooch idag har jag ingen aning om vad som händer.   Ska springa och plocka ur diskmaskinen strax iallafall. 
Söndagar is da shiet.  Varit vaken i 1 timme bara, hah. 
 
Får se om jag har något vettigare att säga senare idag. 

Ser ut som jag har världens sneaste ansikte. Gör nått skumt med munnen, charmigt värre! 
/ Sandra 

Kommentarer
EVELINA - This Charming Life http://thischarminglife.blogg.se

sv; hej :) åh så kul att höra :D

mvh evelina - TCL

2013-12-08 20:41:46
Josefine ♔ http://jlandgrens.se/

Sv: Nämen åh tack!! Vad glad jag blir! :D

2013-12-09 19:52:05

Fin blogg du har! ^^

2013-12-09 20:24:22

bra bild text!!
sv; åh tack så mycket fina du, du med :)

2013-12-09 21:11:27
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback