ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Det är något med dom gråa molnen som får mig att tänka klart

2013-11-25 21:31:38 / 1 kommentarer ..


Woopiwoop, sitter här och glor på nå skit på tvn bara för att få tiden att rulla iväg. Har fortfarande handduken på huvudet sen jag duschade så ska väl försöka slita mig ifrån sängen och torka håret också innan de ser ut som gud vet vad. 

Fick även veta att resan till Bulgarien blev bokad idag så är skapligt taggad. Är mer taggad över att åka dit och fota istället för allt annat, haha. 
Tror ni att jag fick många bilder med mig hem sist jag var där?  Lol, nä.  Har typ bara 2-3 stycken kvar på datorn och dom är inte ens bra.  
 
Fick bli världens snabbast och tråkigaste inlägg.
Men de va bara för att bloggen inte ska stå tom. 
 
Ser ni? Ah, visste väl de.   ;)  
 
/Sandra

Kommentarer

Vilken härlig bild!

Svar: Tack!
assurance.blogg.se

2013-11-25 21:50:00
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback