ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Zeb, bästa hästen på länge!

2013-11-22 02:54:32 / 1 kommentarer ..





Ridit denna fantastiska häst 3 gånger nu, älskade honom redan första gången! 
Har ridit en halvtimme varje torsdag, då lär jag mig olika dressyr övningar. Den här gången fick jag testa bakdelsvändnig, har bara kunnat framdelsvänding innan. Fattade knappt något i början vad hon menade men tillslut gick det bra! Kommer dock inte få ha Zeb som hästen heter när jag börjar på riktigt 4 gånger i veckan, då någon annan redan är medryttare på han :/ lite synd men sånt är livet! Får iaf njuta dom 2 lektionerna som är kvar och jag får lära mig mer och mer och även komma igång i ridningen igen! Super kul! 

Finns en snutt på min instagram, fast bara när jag galopperar lite dock. 
Ha det bra!

/Sofie 

Kommentarer
Eleonore

åååh, så söt häst! ^^

2013-12-05 19:37:09
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback