ANNONSER KAN DU SÄTTA HÄR

Vem har snott min sömn?

2013-12-11 04:53:34 / 2 kommentarer ..


sh, har legat i sängen i 4 timmar och har inte lyckats somna än. Whyy? Jag som tänkte va duktig och kliva upp halv 7 för att göra det jag verkligen inte gjorde imorse, haha. Känns ju sjukt ovärt att kliva upp om en och en halv timme, men jag vill så hemskt gärna fota. Får väl helt enkelt somna (förhoppningsvis) och vakna när jag vaknar och pallra mig ut då om de är fint. Tänkte lägga upp en asskön bild men att göra inlägg från mobilen var ju 300 gånger jobbigare än vad jag trodde, så det sket sig ganska rejält! Anyhow.. Nu ska jag fortsätta glo på nå skit på tvn, godnatt era pinglor. ;3

Kommentarer

- Tack så jättemycket! :)

2013-12-11 12:56:06

Sv; Tack!! :)

2013-12-11 18:19:18
Denna designen är skapad av Nathalie Mattsson på www.aportion.spotlife.se, och är till för allmänt bruk!

NAMN Kom ihåg mig?

EMAIL

BLOGGADRESS

KOMMENTAR:

Trackback